راهکار جدید برای افزایش سرعت اینتر نت!!!


همه چیز از همه جا *_ ^

زندگی مثل یه جاده می مونه من و تو مسافراشیم قدر این لحظه ها رو بدونیم که ممکنه فردا نباشیم...

  

توجه...توجه...
یک راهکار جدید
!!!

برای افزایش سرعت اینترنت
:
ﮐﺎﺑﻞ ﻣﻮﺩﻣﻮ ﺧﻢ ﮐﻨﯿﺪ
...
ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﭘﺸﺖ ﺳﯿﻢ ﺟﻤﻊ ﻣﯿﺸﻪ ...ﺑﻌﺪ ﯾﻬﻮ ﻭﻟﺶ ﮐﻨﯿﻦ
!
ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﺑﺎ ﻓﺸﺎﺭ ﻣﯿﺎﺩ ﺗﻮ ﻣﻮﺩﻣﺘﻮﻥ ﺣﺎﻟﺸﻮ ﻣﯽ ﺑﺮﯾﺪ
!!!

ﺗﺬﮐﺮ :ﺳﯿﻤﻮ ﺯﯾﺎﺩ ﻧﮕﻪ ﻧﺪﺍﺭﯾﺪ ﻣﻤﮑﻨﻪ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺖ ﻓﺸﺎﺭﺵ ﺧﯿﻠﯽ ﺯﯾﺎﺩ ﺷﻪ, ﺑﺘﺮﮐﻪ ﮐﻒ ﺍﺗﺎﻗﺘﻮﻥ ﺍﯾﻨﺘﺮﻧﺘﯽ ﺷﻪ
!

امیدوارم به دردتون بخوره
!!!



نظرات شما عزیزان:

zahra e
ساعت15:52---5 آذر 1392
لینک شدی!!!!!!

رامان
ساعت2:02---22 آبان 1392
باشه دیگه بهتم نیلوفر نمیگم

بذار ببینم..........



اصلا چطوره خودم برم پیش بابات

شاید اون اسمتو بهم گفت

اگه نگفت اسم خودشو که میگه

واااااقعا من چقدر IQم بالاست


پاسخ:آآآآره واقعا!تو اینجا داری تلف میشی!حیفی بخدا!


zeinab
ساعت21:36---15 آبان 1392
khob bod

رامان
ساعت22:23---12 آبان 1392
پس چی بگم؟بگم پسر پسر!!!

اخه اسمتو که من نمیدونم

اگه اسمتو به من نگی

دختر دخترم بهت نگم!!

راستی چطوره بهت بگم

نیلوفر؟ها؟!!
پاسخ:اینجا هیچکی اسممو نمیدونه!چرا نیلوفر یه دفعه؟!!!!!!!!اسم قحط بود آخه؟!


یسنا
ساعت14:25---10 آبان 1392
خخخخخخخخخخخخخخخ خدا خفت نکنه

رامان
ساعت20:21---8 آبان 1392
دختر اینجوری که همه میریزه تو اتاق زشته!!

من یه روز امتحانش کردم همه پاشید رو فرش بعد مجبور شدیم اونو ببریم قالیشویی لامصب با هیچی پاک نمیشد

بوی اینترنت همه جا رو گرفته بود بعدش آگهی دادیم تو روزنامه که اینکه هرکی فرشمونو تمییز کنه یه مودم وایرلس جایزه بهش میدیم

تا اینکه خود

مخابرات زحمتشو کشید

وای دختر باید میدیدی کارمندان مخابرات چطور فرشمونو لیس میزدندپاکش کردن

یه دفعه دیگه به خیر گذشت رو فرش نریخت همش رفت تو مانیتورم باور کن یه فیلم 3 ساعته رو 3 سوت دانلود کردم هههه

کلا راهکار خوبیه دختر باهات موافقم
پاسخ:هههههههههه پس خوب جواب داده!!!!انقدر به من نگو دختر دختر!!!!!!!!


محمد
ساعت23:38---2 آبان 1392
هههههههه

صادق لیدر
ساعت16:00---2 آبان 1392
هههههه!

سمر
ساعت15:24---2 آبان 1392
راه دیگه ای نبود گلم
یادمون باشه روی شیشه ی دلمون حک کنیم که دوست داشتن تاریخ مصرف ندارد
اپم حتما بیایییییی


شوکا
ساعت10:50---2 آبان 1392
سلام. عزیزم واقعا گه راهکار خوبیه.من لینکت کردم.بیا به وبم اگه هم خواستی عضو شو ویک نکته ی مهم این که نظر یادت نره.

ناتاناییل عاشق
ساعت20:03---1 آبان 1392
خیلی ممنون ازراهکار عالیتون
متشکــــــــــــــــــــــــ ـر


شهاب
ساعت0:32---30 مهر 1392
خخخخخخخخخخخخ

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





♥ پنج شنبه 28 شهريور 1392 playful girl ♥



طراح : صـ♥ـدفــ